Бувалець, 25.03.2019 00:45
попуститися і будувати свої вимоги в залежності від здібностейстаршому в мене все було легко. Він завжди вчився задньою ногою, до того ж успішно. Вимоги до нього були: не вчитися задньою ногою.менша для мене спочатку була: як таке може бути???!!! Минулого літа ми навіть ходили влітку до Лірики з приводу "вона не може вчитися". Тому коли вчителька закочує очі "з математики 8 - айяйяй", я я радію "ура-ура".Зате вона вся така дєвачка-дєвачка: шмотки, нафарбуватися, відео дивиться з усякими няшностями-блискітками іт.п.Танцює - нє блєщєт, просто собі танцює, їй подобається.Англійська - сьогодні вчить - завтра нічого не знає.Музика - це єдине, де вона "блєщєт". Не завдяки своєму таланту. Я її віддала тому, що вона не могла відтворити голосом елементарну мелодію і вивчити вірш з 4х рядків. Але їй дуже подобається виступати, для цього доводиться працювати, чого не роблять 99% тих, хто займається музикою. Вона виступає на конкурах, а коли ще й мііісце дають - то взагалі супер. Була б можливість виступати в школі чи деінде, думаю, на конкурси б не ходила. Тому я від неї просто отримую задоволення. Хоча інколи доводиться "бити себе по руках", щоб не казати їй "а от стааарший". І "Улибаємся і машем" для бабусь, у відповідь на їхні "та вона ж нічого не знає, та вона ж пропускає школу, та вона ж голодна, та вона ж худа, та вона ж таблицю множення не знає, та з неї ж сміятимуться" і т.п. Так, знає місцями. Наприклад, знає, що 7*9=63, тому 7*7=63-7*2=49. Мене це влаштовує, винахідлива дитина.
Loading...