Olegka, 02.02.2019 16:11
ІМХОшне ІМХО. Відношуся стримано...Дуже часто під егідою "ЕКО", "БІО" відбувається діяльність, яка по факту ніякого відношення до захисту та збереження навколишнього середовища не має (типу ЕКО-меблі: Зрубай дерево - зроби стілець!). Не кажучи про додаткові можливості збагачення на написах "ЕКО" та "БІО".Так само іноді бачу, що природоохоронна діяльність проводиться не заради природи... а заради хайпа (або бажання його створити навколо своєї персони... ну або не хайпа, то хоч лайки отримати) в соц мережах. І якщо селфі-камера не дивиться, то "нафіг воно кому треба, я живу один раз!"А головне - часто... хоча не часто, а майже завжди, людям вигадують якусь діяльність, щоб вони були чимось зайняті і вважали, що вони вирішують питання збереження довкілля.... В той час як це не має якогось РЕАЛЬНОГО сенсу. І це не якась змова ілюмінатів, це просто відстоювання своїх інтересів.IMHO, головні причини, які впливають на довкілля:-Кількість людей-Споживче ставлення.Ріст кількості людей, IMHO, можна спробувати зменшити, якщо будуть стримуватися міграційні потоки. Легше контролювати кількість людей в одній країні, ніж по всіх країнах разом.По статистиці кількість народжуваності падає, якщо жінки отримують освіту, починають робити кар'єру і т.і. То ж другим способом стримання росту населення - освітні програми для жінок та дітей у країнах, де є, або прогнозується зростання населення.Споживче ставлення. Для природи значно краще, якщо товарів буде вироблятися МЕНШЕ. А для виробників, для держав вигідно виробництво якомога більшої кількості товарів (звісно, з подальшим продажем). Існує навіть "Індекс споживчих настроїв" - "Чи добре ми живемо?..." "Чи можемо ми планувати купити новий........?" Нас же заспокоюють, що є ж переробка. Але переробка вимагає додаткових ресурсів. І не все переробляється.Зменшити споживче ставлення, якщо економіка росте, дуже важко через людське его та стимулювання продажів з боку виробників. :(Спроби зменшити свій персональний слід на Землі - то звичайно добре. Але треба розуміти, що то крапля в морі. І продовжувати його зменшувати... Але з розумом... скептично оцінюючи панацеї та відкриття.Профессор МГИМО Валерий Дмитриевич Соловей: методы и принципы ведения информационной войны.
Loading...