Quarta, 26.11.2018 19:09
Дякую, що відписались.А я написала скаргу на 1551, і мені прийшла ось така відписка:"Щодо повернення переплати за централізоване опалення за вищевказаною адресою повідомляємо, що повернути надміру сплачені кошти за Вашою адресою вбачається можливим у разі надання Вами до Концерну оригінали або копії завірені належним чином наступних документів, а саме: паспорт, ідентифікаційник код, банківські реквізити, квитанції про оплату.Водночас повідомляємо, що з технічних причин коригування нарахувань за відповідну послугу надану ПАТ «Київенерго» буде відображено в наступних періодах, після зняття мораторію, на підставі листа директора ПАТ «Київенерго» Куніна Л.М. від 31.08.2018 № 050КЕК/15/26224."
Loading...