sinshilka, 27.09.2018 10:10
Не переучувати насильно. він усе одно буде тримати руку по-старому. Хіба що спробувати трейнер на ручку, а не факт, що вона йому допоможе. У такому віці треба, на мою думку, стимулювати і виховувати самоконтроль і самовідповідальність: треба - пишу так, щоб можна було прочитати, записи для себе - так, як мені зручно.Головне, щоб він відчував рядок, відстані, де ставити абзаци, як переносити слово, чи поміщаєстяь слово у рядок? чи його вже варто перенести, чи читається слово.І пам*ятайте: диктант - це найскладніший із усіх типів контролю на мові.Бо у ньмоу усе залежаить від інтонації того, хто диктує, рівня фонематичного слуху того, хто пише, складності запропнованого тексту і рівня орфографічної та граматичної грамотності учня.Писати диктант на відмінно може невелика кількість людей. Це дуже складно.Свого часу диктант зробили вступним іспитом як альтернативу творам. І швидко відмовилися від цього, з огляду на те, наскільки низькими були результати. Залишили переказ. А потім настала ера ЗНО. Не бійтеся швидкості у диктані. Є чіткий стандарт у вчителів: вони не можуть частити, повинні читати частинами і давати час на написання тексту. Тому за 15 хвилин його не пишуть. Та й читають кілька разів.Зараз для вас головне: сформувати у сина звичку писати більш-менш притомно.Не має часу на контроль? він вам і не потрібен. Сину даєте завдання. Він його виконуєте. Разом перевіряєте. Весело регочете над неправильно прочитаними словами, бо вони погано написані :) Може, спілкування записками спробувати? Він пише - ви читаєте. Не можете прочитати - переписує! Нехай вечерю просить не усно, а письмо :)Іще одна закономірність: часто письмо, як і постава, залежать від впевненості у собі. Може, і з цим попрацювати?Вибачте, що так довго і багато інформації :)
Loading...